I ove godine listopad je obojen u ružičasto: Predstavljen nastavak donatorskog projekta dm & STORY PINK RIBBON

27. 9. 2024.

Projektom se prikupljaju financijska sredstva za kupnju opreme zdravstvenim ustanovama radi poboljšanja dijagnostike, liječenja i rehabilitacije žena oboljelih i operiranih od karcinoma dojke, kao i za rad Udruge P.I.N.K. life u pogledu provođenja edukativnih programa i psihološkog savjetovanja.

Pod geslom ‘Sačuvajmo zdrave dojke’ dm-drogerie markt, P.I.N.K. life i Story već šestu godinu zaredom nastavljaju sveobuhvatnu akciju Pink Ribbon radi kontinuiranog osvještavanja o važnosti borbe protiv raka dojke, što je prepoznala i šira javnost.

Tim su povodom na danas održanoj konferenciji za novinare u hotelu Dubrovnik u Zagrebu predstavnici Udruge P.I.N.K. life i lifestyle tjednika Story prezentirali nadolazeće humanitarne aktivnosti i ciljeve projekta dm & Story Pink Ribbon koji se provodi tijekom listopada.

Projektom se prikupljaju financijska sredstva za kupnju opreme zdravstvenim ustanovama radi poboljšanja dijagnostike, liječenja i rehabilitacije žena oboljelih i operiranih od karcinoma dojke, kao i za rad Udruge P.I.N.K. life u pogledu provođenja edukativnih programa i psihološkog savjetovanja.

Naime, od 1. do 31. listopada u prodavaonicama dm-a diljem Hrvatske mogu se pronaći posebno označeni proizvodi od čije prodaje dm-drogerie markt donira 5% za rad Udruge P.I.N.K. life. Uz vlastite dm marke – Balea i Alverde, akciji su se priključili i partneri: CL, Biobaza, Bionsen, B.U., Ben & Anna Natural Care, Immortella, Koozmetik, Dove, Lidera, Sebamed, Melem, Natura Amica, Neutro Roberts, Fresh&Clean, Fa, Nivea, Playboy, Tesori d`Oriente, Equilibra, L’Angelica, Reebok, Ziaja, Nuxe, Uriage i Vichy.

Organizatori projekta pozivaju sve građane da podrže donatorsku akciju kupnjom određenih proizvoda i pridonesu skupljanju sredstava za rad Udruge i ostvarenju krajnjeg cilja inicijative.

‘Tijekom protekle dvije godine unapređenje zdravlja i dobrobiti žena u fokusu su dm-ovih društveno odgovornih aktivnosti. Ponosni smo i zahvalni našim kupcima i partnerima koji su pomogli dm-u da tijekom proteklih pet godina projektom Pink Ribbon osigura više od 48.000 eura za rad Udruge P.I.N.K. life. Ovog ćemo listopada šestim izdanjem projekta obilježiti mjesec borbe protiv raka dojke kako bismo podržali Udrugu u zajedničkoj misiji da onkološkim pacijentima osiguramo bolju zdravstvenu skrb i podršku tijekom liječenja te skrenuli pozornost na važnost preventivnih pregleda’, poručila je Martina Markota, voditeljica odnosa s javnošću u dm-u.
Magazin Story je prvi medijski brend u Hrvatskoj koji je još 2011. pokrenuo obilježavanje mjeseca borbe protiv raka dojke višerazinskim projektom Story Pink.

‘Htjeli smo poslati poruku da rak dojke nije nešto što se mora skrivati te smo željeli potaknuti na razmišljanje o toj problematici koja utječe na jako puno obitelji. U to vrijeme to nije bila tema o kojoj se razgovaralo uz stol’, izjavio je Marko Banjavčić, glavni urednik magazina Story, zahvalivši pritom glumici Kseniji Pajić, koja se projektu Story Pink ove godina priključila prvi put u ulozi ambasadorice, i gospođi Mireli Lovrić Ivandić, mladoj ženi iz Udruge P.I.N.K. life koja je preboljela rak dojke i zbog svoje životne priče sa Ksenijom Pajić krasi naslovnicu ružičastog izdanja magazina Story.